EVENEMENT REGISTRATIE SYSTEEM

MET myEVENT ZET U DE VOLGENDE STAP IN DE REGISTRATIE
EN AFHANDELING VOOR UW EVENEMENT.

MEER GRIP OP HET REGISTRATIE EN ONTVANGST PROCES

Z

MEDEWERKERS REGISTRATIE

Geen enkele festival kan zonder medewerkers. Belangrijk om dit goed te regelen en inzicht te hebben welke medewerker zich heeft aangemeld, afgemeld of op de zwarte lijst staat. Naast de standaard gegevens kunt u extra zaken registeren zoals catering, functies, faciliteiten, certificaten, welke parkeer locatie, ingang enzovoorts. Om de invoer te vergemakkelijken wordt er gebruik gemaakt van extra hulptabellen. Deze hulptabellen kunt u zelf voorzien van de juiste informatie die u nodig heeft. Een voorbeeld zijn functies, certificaten, kledingmaten enzovoorts. Verstuur een accreditatie per mail met alle gegevens die voor de medewerker benodigd zijn.
De opmaak en inhoud van de accreditatie bepaald u geheel zelf. Dit geldt ook voor de opmaak en inhoud van het e-mail bericht.

Z

GASTEN / PERS REGISTRATIE

Ieder festival beschikt over gasten, pers en sponsoren. Naast de registratie van de basis gegevens heeft u ook hier de mogelijkheid om zaken zoals toegang/zone, dag(en), faciliteiten zoals polsbandje drank/dinerbonnen, parkeren locatie, ingang  toe te kennen. Tijdens de uitgifte kunt u real-time een polsbandje printen. Wilt u gasten van artiesten registeren dan is dat ook geen enkele probleem. Koppel de gast aan de betreffende artiest en u heeft direct inzicht in alle gasten van deze artiest. En door de uitgifte module inzicht wie wel of niet binnen is. Bij het versturen van de accreditatie kunt u ook hier aanvullende informatie zoals een routeplan, plattegrond  of parkeerkaart opnemen. De gast ontvangt alles per e-mail en volledig gepersonaliseerd.

Z

ARTIESTEN REGISTRATIE

Artist management naar een hoger niveau. Heb inzicht in welke artiesten zijn geboekt of de status van de boeking. U kunt alle aspecten zoals contracten, communicatie, riders, aankomst, vertrek, stage informatie en hotels vastleggen. Gastenlijsten van de artiesten kunt u rechtstreeks vastleggen of importeren vanuit een Excel sheet. Naast de registratie van de band kunt u ook bandleden en crew apart registreren. Toekennen van toegang, parkeren en catering kan op alle niveaus.

Z

UITGIFTE REGISTRATIE

Na de registratie komt het moment dat crew, gasten, pers en artiesten zich zullen melden bij het festival. Om deze afhandeling goed te laten verlopen is er een aparte uitgifte module/registratie. Na het scannen van de barcode op de accreditatie is direct inzichtelijk of deze accreditatie geldig of ongeldig is, welke faciliteiten verstrekt dienen te worden en kan het polsbandje geprint worden. Geen discussie wie wel of niet op de gastenlijst staat. Staat men niet in myEvent dan heeft men ook geen toegang.

Z

BULK MAIL

myEVENT is voorzien van een zogenaamde bulk-mail functionaliteit. Hiermee heeft u de mogelijkheid om iedereen of groepen gepersonaliseerde mail te sturen. U kunt dit doen met bijvoorbeeld alle accreditaties voor de crew, gasten, pers. Of een algemene mail voor de crew. De toepassing bedenkt u zelf, de functionaliteit is aanwezig. Ook hier geldt dat u de opmaak/inhoud van het mail bericht en of bijlage zelf bepaald.

Z

RAPPORT GENERATOR

De e-mail berichten en accreditaties die u naar crew of gasten verstuurd kunt u geheel zelf ontwerpen evenals de look-and-feel van de polsbandjes. Ontwerp professionele e-mails en accreditaties in eigen huisstijl met een achtergrond, logo’s, tekst, verschillende lettertypes, barcodes en database velden om alles te personaliseren. Er is geen beperking in het aantal ontwerpen dat u kunt maken. Ontwerp aparte lay-outs voor de standaard accreditatie of VIP accreditaties/e-mails. Accreditaties kunnen meerdere pagina’s bevatten en maak op de 2e pagina bijvoorbeeld een route beschrijving met plattegrond.

MODULES

checkmark_16 CREW REGISTRATIE
checkmark_16 GASTEN REGISTRATIE
checkmark_16 ARTIESTEN REGISTRATIE
checkmark_16 PERS REGISTRATIE
checkmark_16 UITGIFTE REGISTRATIE

checkmark_16 BULK E-MAIL
checkmark_16 RAPPORT GENERATOR
checkmark_16 CATERING REGISTRATIE & SCANNING
checkmark_16 UITLEEN APPARATUUR
checkmark_16 TASK LIST

checkmark_16 RIDERS & FACILITEITEN
checkmark_16 VOERTUIGEN & RUNNERS
checkmark_16 POLSBAND / BADGE PRINTING
checkmark_16 RFID / NFC INTEGRATIE
checkmark_16 KENTEKEN REGISTRATIE & SCANNING

VRAAG EEN DEMO AAN

AANVRAGEN

DOWNLOAD BROCHURE

DOWLOAD