KENTEKEN REGISTRATIE

HEEFT U INZICHT WELK VOERTUIG HOORT BIJ WELKE LEVERANCIER TIJDENS DE OP -EN AFBOUW?
Visit SHOP NOW

OP AANVRAAG

Versie
2.4.0.1
Laatste update
17-06-2016
OS versie(s)
Windows 7 en hoger
Licentie
Dongle

SUPPORT

Heeft u support nodig? Neem contact
op via support@eventsoft.nl

KENTEKEN REGISTRATIE

Tijdens de op -en afbouw van uw evenement is het een komen en gaan van voertuigen. Maar heeft u
zicht op welk voertuig of oplegger van welke leverancier is. Of mag dit voertuig wel op het evenement
terrein aanwezig zijn.

LESS MEER

KENTEKEN REGISTRATIE

Vanuit enkele festivals is ons gevraagd om een kenteken registratie module te ontwikkelen inclusief
scan mogelijkheden. Het resultaat is een los eenvoudig software programma ‘mijnTransport’.
Met behulp van deze software heeft u inzicht welke voertuig op uw evenement is en bij welke
leverancier hier bij hoort.

HOE WERKT HET?
Iedere leverancier is verplicht om zijn voertuig te registeren en ontvangt dan een A4 met hierop de gegevens
en een 2D barcode voor scanning. U kunt onderstaande gegevens registeren :
 naam bedrijf
 aantal personen t.b.v polsbandje
 naam en telefoonnummer chauffeur
 kenteken
type transport
 categorie (bijv. voertuig, oplegger enz. en is zelf uit te breiden
 werkzaam via
  opmerking
 locatie (toegang via of tot locatie)
  scan status (in/uit) en status datum en tijd

Na registratie wordt er een A4 geprint (kentekenkaart) met hierop de gegevens en 2D barcode.
U kunt verschillende ontwerpen maken van deze kentekenkaart, bijvoorbeeld een blauwe voor
bekende leveranciers, geel voor eigen crew en rood voor onbekende leveranciers.

Scanning

Een leveranciers mag alleen het evenement terrein op wanneer hij beschikt over een kentekenkaart.
De leverancier plaatst de kentekenkaart duidelijk leesbaar achter de voorruit.

Bij de toegang tot het  terrein wordt de barcode gescand. Op dat moment wordt de scan status in de
software op IN gezet als teken dat het voertuig op het terrein is. Bij het verlaten wordt de barcode
opnieuw gescand en  wordt de status op UIT geregistreerd.

In één oogopslag heeft u zicht op welke voertuigen IN (aanwezig) of UIT (afwezig) staan geregistreerd.
Ook ziet u hoe vaak een voertuig IN/UIT is geregistreerd. Staat er bijvoorbeeld ergens een voertuig of
aanhanger foutief geparkeerd kunt u aan de hand van de kentekenkaart contact opnemen met de
leverancier of u kijkt de gegevens na in het systeem.

Snel en eenvoudig  kenteken en leverancier gegevens registeren, printen kentekenkaart
aangevuld met scan mogelijkheden aan de toegang van uw evenement.

U heeft direct inzicht op welke voertuigen aanwezig zijn op uw terrein. Met kentekenkaart
heeft u alle informatie bij het voertuig beschikbaar of u zoekt het op in mijnTransport.

Contact

Telefoon

06-23111067

Adres

STANDAARDMOLEN 86, 6003 CK WEERT