iVENT

Registratie van crew, gasten, artiesten inclusief
uitgifte module.

Informatie

Versie

2019.2.2.34 (07-02-2019)

Operating systeem

Windows 7  en hoger

Prijs / licentie vorm

Op aanvraag

v

Opmerking

  • Cloud / eventueel tijdens evenement lokaal
  • Internet verbinding op lokatie benodigd

OPTIMALISEER HET REGISTRATIE/ONTVANGST PROCES

Direct inzicht in crew, gasten, artiesten, pers enzovoorts. Alle informatie centraal opgeslagen en continue beschikbaar en toegankelijk. Ontwerp de accreditaties & e-mail berichten tot polsbandjes met de ingebouwde rapport generator.

 

Toekennen van faciliteiten aan de crew zodat iedereen met een bepaalde functie dezelfde faciliteiten ontvangen. Denk hierbij aan het toekennen van food en drank bonnen, t-shirts, polsbandjes. 

GASTEN / PERS REGISTRATIE

Ieder festival beschikt over gasten, pers en sponsoren. De registratie en uitgifte van bijvoorbeeld polsbandjes wil je zo goed en snel mogelijk laten verlopen. Voorzie de gasten, pers en sponsoren van de juiste toegang en parkeer accreditatie eventueel aangevuld met route informatie. Het ontwerp hiervan doe je geheel zelf in de huisstijl van het evenement.

Op basis van een toegekende toegangs functie zal je gast het juiste polsbandje ontvangen. Hierdoor voorkom je discussie aan de receptie. Het polsbandje wordt real-time geprint direct na het scannen van de barcode op de accreditatie (papier/mobiel) . Je kunt het polsbandjes personaliseren door bijvoorbeeld de naam/bedrijf van de gast te vermelden. Ook het ontwerp van het polsbandje kun je geheel zelf deon. Door het gebruik van verschillende kleuren polsbandjes heb je een visuele controle voor de security.  Heb je nog extra faciliteiten toegekend zoals drankbonnen dan ziet de medewerker dit direct en kan deze tevens verstrekken.

CREW REGISTRATIE

Geen enkel festival kan zonder zijn vrijwilligers. Belangrijk om dit goed te regelen en inzicht te hebben welke medewerker zich heeft aangemeld, afgemeld of zelfs zwarte lijst staat. Naast de standaard gegevens heb je ook de mogelijkheid om extra zaken zoals functie, catering, faciliteiten, certificaten, welke parkeer locatie, ingang enzovoorts te registreren.

Verstuur accreditaties per mail met de gegevens die voor de medewerkers benodigd zijn. Via de uitgifte registratie ontvangt de vrijwilliger alle benodigde facilieiten zoals t-shirts, drank/eetbonnen, polsbandje (gepersonaliseerd) en alles wat je maar als faciliteit wilt definieren.

UITGIFTE REGISTRATIE

Na de registratie komt de aanloop fase van je evenement. De crew, gasten, pers, leveranciers zullen zich melden bij het festival. Om deze afhandeling zo goed mogelijk te laten verlopen beschikt de softwaer over een zogenaamde uitgifte registratie. Na het scannen van de barcode op de accreditatie/mobiele telefoon is direct inzichtelijk of deze accreditaie :

  • geldig of ongeldig is
  • accreditatie reeds gescand of niet
  • welke faciliteiten verstrekt dienen te worden
  • real-time printen polsbandje of badge

Geen discussie of iemand wel of niet op de gastenlijst staat vermeld. 

RAPPORT GENERATOR

De e-mail berichten en accreditaties die jej verstuurd naar je crew of gasten kun je geheel zelf ontwerpen in de look-and-feel van je evement. Dit geldt ook voor de polsbandjes of ID-cards. Gebruik verschillende lettertypes, barcodes, afbeeldingen en de database velden om je e-mail en accreditaties vorm te geven.
Er is geen beperking in het aantal ontwerpen en zo kun je per doelgroep een andere accreditatie gebruiken.

Bel of WhatsApp:

+31 (0)623 11 10 67

Compleet nieuwe release

Op dit moment zijn wij volop bezig met een compleet nieuwe web-versie van iVENT.

We zijn voor deze nieuwe versie opnieuw aan de tekentafel gaan zitten, alle behoefte
van onze klanten geïnventariseerd en daar onze idee nog bijgevoegd.

iVENT2020 wordt een hele mooi en uitgebreide event management oplossing voor festivals.
Dit gaat van crew tot artiest, van gast tot leverancier, van opbouw tot afbouw en alles daar tussen in.