!TRANSPORT voor
aan-en afwezigheid
voertuigen

Registratie van voertuigen tijdens de op-en afbouw van
je evenement en geeft direct inzicht wie aan of afwezig is.

Voertuig aan-en afwezigheid

!TRANSPORT helpt je bij de registratie en het in/uit checken van voertuigen tijdens een evenement. Direct inzicht welke voertuigen/leverancier op je evenementen terrein aanwezig zijn.

Voertuig registratie

Voertuigen registratie vooraf waarna de chauffeur naar een centrale receptie rijd en daar stickers, polsbandjes ontvangt en door kan naar het evenemten terrein.

IN/UIT scannen

Scan het kenteken registratie formulier bij binnenkomst/verlaten van het terrein. Dit geeft je direct inzicht wie op het terrein aanwezig is of het terrein verlaten heeft.

SMS integratie

Bij calamiteiten kunt u chauffeurs een sms sturen. Of één specifieke chauffeur omdat hij bijvoorbeeld foutief geparkeerd staat.

Standaard tabellen

Ontwerp zelf je kenteken kaart en koppel deze aan een type voertuig. Hierdoor kun je onderscheid maken in type voertuigen en/of parkeer locaties. Integreer een barcode voor het IN/UIT scannen.

Faciliteiten toekennen

Je kunt tevens per chauffeur faciliteiten toekennen zoals polsbandjes en P-stickers. De chauffeur beschikt dan over alle faciliteiten wanneer hij aankomt op locatie.

Uitgifte / inname

Doe je de voorbereidende werkzaamheden graag in Excel dan kun je later o.a. leveranciers, contactpersonen en kentekens importeren.

!TRANSPORT
in & uit checken
voertuigen

Heb direct inzicht welke leveranciers aan-en afwezig zijn op je evenementen terrein.
Geen onbevoegden maar alleen aangemelde leveranciers. Heb je een beperkte capaciteit in je backstage gebied op op-en afbouw terrein dan is gecoördineerde toegang belangrijk.

Geen leveranciers die even snel iets komen leveren wanneer het hun uitkomt maar jouw backstage al vol staat. 

Vooral tijdens de op en afbouw van een evenement zijn er veel verkeersbewegingen. Heb je enig idee welk voertuig of trailer bij welke leverancier behoort. Of mag het voertuig wel op dat moment aanwezig zijn voor te lossen/laden. Met behulp van iTRANSPORT kun je alle voertuigen registeren.

Definieer verschillende type voertuigen zoals vrachtwagen, oplegger, personenauto, koerier, crew enz. Daarnaast kun je een evenredig aantal kenteken formulieren ontwerpen en koppelen aan het type voertuig. Per kenteken formulier kun je een eigen tekst/codering gebruiken, bijvoorbeeld voor de aanduiding waar voertuigen van het type crew dienen te parkeren.

Het inrichten bestaat uit onderstaande processen:

  • type voertuigen definiëren
  • faciliteiten definiëren
  • ontwerpen maken voor A4 kenteken kaart met barcode
  • leveranciers registeren
  • interne contactpersonen registreren en koppelen aan leveranciers
  • registratie voertuigen & koppelen aan leverancier

Registratie proces

Leveranciers vooraf laten registeren zodat zij alle benodigde faciliteiten en instructies krijgen voordat zij naar de evenementen lokatie gaan.

Door het komen en gaan van leveranciers tijdens de op-en afbouw fase van een evenement is het vaak onoverzichtelijk wie nu echt aanwezig dient te zijn of is. Op steeds meer evenementen richten we buiten het evenementen terrein een apart leveranciers receptie is.

Dit met als doel ervoor zorgen dat een leverancier VOORAF over alle benodigde faciliteiten zoals parkeerstickers, polsbandjes, enz. beschikt wanneer hij bij het terrein aan komt. Dit voorkomt onnodige discussies bij de toegang tot het evenementen terrein. Een kleine moeite en een heel groot gemak voor de organisatie en leveranciers.

Je ontwerpt tevens een kenteken formulier (per type voertuig als je dat wilt) met barcode die voor de vooruit geplaatst kan worden. Bij aankomst en vertrek kan deze gescand worden zodat je een actueel overzicht hebt van de voertuig status.

IN / UIT SCANNEN

Alleen toegang tot het evenemententerrein wanner het voertuig is voorzien van een kenteken formulier met barcode.

De leverancier heeft alleen on-site toegang wanneer hij over een kenteken formulier beschikt en zichtbaar achter de voorruit heeft liggen. Bij aankomst wordt de barcode gescand en is de scan status voor dit voertuig IN…oftewel hij is on-site.

Bij het verlaten wordt de barcode opnieuw gescand en de scan status op UIT gezet. Je kunt nu precies ziet welke voertuig IN (aanwezig) of UIT (afwezig) zijn. Tevens wordt de scan historie bewaard zodat je precies per voertuig kunt zien wanneer zijn aanwezig/afwezig waren.

Wanneer een voertuig bijvoorbeeld foutief staat geparkeerd kun je gemakkelijk op basis van het kenteken en/of barcode achterhalen bij welke chauffeur dit voertuig hoort. Ook een handig hulpmiddel voor de security wanneer zijn zaken constateren met betrekking tot het voertuig en contact op kunnen nemen met de  leverancier of chauffeur.

SMS integratie

Stuur een sms naar een chauffeur bijvoorbeeld over een foutief geparkeerd voertuig of naar alle aanwezige chauffeurs bij calamiteiten.

Hoe kan ik één of alle chauffeurs in eenkeer bereiken, bijvoorbeeld bij een calamiteit. Hiervoor hebben wij een SMS integratie ingebouwd. Je kunt een standaard SMS bericht naar een enkele chauffeur sturen of naar alle chauffeurs. De SMS berichten kun je zelf samenstellen inclusief de geregistreerde gegevens waardoor een SMS bericht een persoonlijk karakter krijgt.

Om een SMS bericht te kunnen verzenden heb je nodig:

  • internet verbinding
  • SMS credits

Zolang je over voldoende SMS credits beschikt kun je SMS berichten versturen. Je hebt tevens de mogelijkheid om te kiezen voor een standaard of push bericht. Een push bericht is direct op de mobiele telefoon zichtbaar zonder dat je de sms applicatie hoeft te openen, -in tegenstelling tot een standaard
SMS bericht.

Prijzen

Bekijk hier onze licenties / prijzen van de software.

Roadmap

Volg de actuele ontwikkelingen en geplande features van de software.

Bug fixes

Foutjes lossen we snel op...kijk hier naar de bug fixes en releases.

Meer weten?

Wil je meer weten over onze oplossingen, diensten of heb je vragen, neem dan gerust contact met ons op.