Event Management

!VENTDESK ontwikkeld met twee voeten in de klei…

Compleet nieuw ontwikkeld op basis van 30 jaar praktijk en met en door mensen uit de evenementen branche.

Persoonlijk contact

30 jaar ervaring

Service & support

Wij werken SAMEN

onze diensten

!VENTDESK…de nieuwe standaard voor je evenement.

01. !EVENTDESK

De basis

Binnen iVENTDESK kun je onbeperkt producties definieren met productie specifieke zaken. Denk hierbij bijvoorbeeld aan toegang/parkeer accreditaties, toegang zones, faciliteiten, functies,  toegangs gebiede, adressen enz.

In de basis beschik je over ruim vijftig ondersteunende tabellen om ervoor te zorgen dat de invoer op een gestructureerde en uniforme wijze plaats vindt.

02. !EVENTDESK

Crew

Online registratie / aanmelding van crew, koppeling aan functies en daarbij behorende faciliteiten, toegang, catering, toekennen faciliteiten, accreditaties, in-en uit checken tijdens het evenement.

Uitgifte modules inclusief printen polsbandjes/badge en catering bonnen. Scanning cateringbonnen eventueel met toegang op bepaalde tijden.

03. !EVENTDESK

Leveranciers

Online registratie / aanmelding van leveranciers. Registratie van voertuigen en personeel, koppeling facilieiten, toegang. Upload productie specifieke documenten. Definieren leveranciers controls bijvoorbeeld waadi, kvk enz. In/uit checken, uren registratie enz.

Functionaliteiten van iTRANSPORT zijn hierin meegenomen waardoor in op-en afbouw controle op aan-en afwezigheid inzichtelijk is.

04. !EVENTDESK

Gasten & sponsoren

Online registratie / aanmelding van gasten. Ontwerp, toekennen en verzenden van accreditaties. Toekennen toegang op dagen en zones. Receptie modules voor ontvangst gasten, scannen accreditatie en printen polsbandjes, diner bonnen enz., koppeling aanvullende faciliteiten.

05. !EVENTDESK

Pers

Online aanvraag / toekennen pers accreditatie. Toekennen en printen polsbandjes / perskaart. Verzenden accreditaties. Ontvangst en uitgifte verloopt via receptie modules.

06. !EVENTDESK

Artiesten

Registratie artiesten, inventarisatie riders, toekennen kleedruimte, polsbandjes meal tickets, hotels, transport enz. 

04. !EVENTDESK

Hardware House

Definieer je magazijn op het evenementen terrein. Centrale uitgifte van materialen zoals gereedschappen, gators, manitou, scooters enz. Materialen kunnen voorzien worden van barcode stickers/nfc-tags. Printen medewerkers badges is mogelijk.

05. !EVENTDESK

Horeca

Grip op je actuele voorraad voor de horeca is belangrijk. Je wilt niet 30 minuten voor einde van het evenement alle horeca punten bevoorraden met het risicio dat er te veel flessen geopend retour gaan en niet retour kunnen. Via een centraal magazijn bevoorraad je de horeca punten waarbij de horeca punten hun aanvragen via het systeem laten verlopen. Tevens sta je via de chat  in verbinding met de horeca punten.

06. !EVENTDESK

Prijzen zijn all-inclusive

  • je krijgt ALLE functionaliteiten/modules ;
  • je bepaalt zelf wat je wel of niet gebruikt;
  • géén extra kosten per module;
  • géén setup kosten;
  • géén extra kosten per verzonden e-mail;
  • géén extra kosten per gebruiker;
  • géén beperking op aantal registraties;
  • incl. support ook ‘s avonds/weekenden.

EVENTSOFT

!VENTDESK 2023 bijna gereed

!VENTDESK is ontwikkeld met meer dan 35 jaar eigen festival ervaring. Wij weten wat er speelt, hoe de praktijk er uit ziet, waar de valkuilen zitten en vooral hoe we ze kunnen voorkomen/oplossen.

Niets is mooier dan samen ontwikkelen op basis van onze en jouw ervaring, met en door mensen uit de praktijk…en vooral goed luisteren.

De nieuwe versie van !VENTDESK, wordt momenteel compleet nieuw ontwikkeld en waarin we de wensen van onze klanten uiteraard  meenemen. !VENTDESK is getest en gereed voor het seizoen 2024. Functionaliteiten waarvoor we eerder losse oplossingen hadden worden nu ondergebracht  in de nieuwe versie.

De losse applicaties worden eveneens opnieuw ontwikkeld en zullen ook beschikbaar blijven.

Bij de lancering van !VENTDESK wordt ook de daarbij behorende website gepubliceerd. Hierop vindt je dan alle informatie, tips & trucs, faq, forum, prijzen en de roadmap. Voor de roadmap 2024/2025 we hebben nog enkele leuke functionaliteiten en ideeën.

PRIJZEN
Over onze prijzen zijn wij altijd transparant. Immers wil je weten waar je aan toe bent en wat je krijgt. Onze prijzen zijn all-inclusive. Wij houden niet van bijkomende kosten of beperkingen. Waarom extra betalen voor verzonden e-mail berichten….onze mail server staat er toch …dus gebruik hem maar.

Wat krijg je dan wel?

  • je krijgt ALLE functionaliteiten/modules ter beschikking;
  • je bepaalt zelf wat je wel of niet gebruikt;
  • géén extra kosten per module;
  • géén setup kosten;
  • géén extra kosten per verzonden e-mail;
  • géén extra kosten per gebruiker van het systeem;
  • géén beperking op aantal registraties;
  • incl. support/helpdesk/telefonische  ook ‘s avonds/weekenden;

Maar we gaan nog verder…
Heb jij straks een goed idee als toevoeging op !VENTDESK dan gaan we dat samen bekijken en bespreken. En als wij ook enthousiast zijn (dat is al snel) dan gaan we kijken we hoe we dit kunnen ontwikkelen/integreren.

Vervolgens komt het voor alle gebruikers gratis beschikbaar. Zo bouw je zelf mee aan de functionaliteiten van !VENTDESK.